May 31

«Ելք» ստուգատես

Ես Ալեքսան Ավագյանն եմ: Շա~տ-շա~տ եմ սիրում լեգո և minecreft ։ Ես հաճախում եմ Շոտոկան կարատեի։Այն հիմքն է մյուս կարատեների։ Ես մասնակցում եմ մրցումների և երեք անգամ գրավել եմ երկրորդ տեղ, իսկ Վայոց Ձորում արժանացել եմ առաջին տեղն եմ գրավել և ստացել Վայոց Ձորի գավաթ։ Շուտով ես կստանամ իմ կապույտ գոտին։

ՄԱՅՐԵՆԻ

Այս տարի ես սովորեցի երկխոսություն գրել և կետադրել, շեշտ և հարցական նշանները դնել, ավելի գեղեցիկ գրել ու շատ սխալներ չանել։ Գրադարանից շատ գրքեր եմ կարդացել ես։ Սկսել եմ ավելի արագ կարդալ և լավ հասկանալ կարդացածս։

Մաթեմատիկա

Կարողանում եմ մակերես և պարագիծ չափել, շատ եմ սիրում բաժանել,կարողանում եմ բարդ խնդիրներ լուծել։

Ես և շրջակա աշխարհ

Մենք Երկրի, քիմիայի, կենդանիների մասին մուլտֆիլմեր ենք դիտում, տոներից առաջ համացանցում նայում ենք տոների մասին և գրում, տարբեր փորձեր ենք անում։

Ճամփորդություններ

Ես մասնակցել եմ բոլոր ճամփորդություններին` Աշտարակ,Գառնի, Ծաղկեվանք , Մեղրաձոր, շոկոլադի, ջրի և պաղպաղակի գործարան։ Միայն Ապարանի ջրամբար չեմ գնացել։ Իմացել եմ շատ նոր բաներ ու լեգենդներ եմ սովորել։

English

My name is Alexan.I am nine.I am a schoolboy.This year I have learnt many new things.I can speak about seasons, I know months and weekdays, I can count fromm one to one thousand.I can describe me, my friends, my family and my house.I can tell the exact time.I know two tense forms: Simple Present and Present Continuous.

Русский язык

Меня зовут Алексан. Я очень люблю русский.

Իմ բլոգի բաժիները

հաշվետվություն -2

անհատակսն պլան -1

ես և շրջկա աշխարհը– 7

երգ -1

ճամփորդություն– 10

մաթեմատիկա– 1

Անգլերեն– 17

ռուսերեն-8


Posted May 31, 2022 by Ալեքսան Ավագյան in category «Ելք» ստուգատես, Հաշվետվություն

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*